Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2006 13:37 - texkovete na pesnite na anelia
Автор: cveta96 Категория: Музика   
Прочетен: 4816 Коментари: 7 Гласове:
0



vsi4ko vodi kum teb

Всички пътища ме водят към теб във нощта.
Всяка мисъл ме пронизва, но как да я спра незная как.
Бавно, нежно ме разкъсваш парче по парче.
Бавно падам в краката ти, искам пак да кажа: "Не"!

Припев:
Всичко води към тебе зная.
На парчета разкъсваш ме бавно пак.
Ти си ми в кръвта и към теб летя.
Всяка мисъл за тебе зная,
всички пътища водят към тебе пак.
Ти си ми в кръвта и към тебе летя.

Само спомени се вплитат във мойто сърце.
Колко силно те желая, как искам пак да си до мен.
Бавно, нежно ме разкъсваш парче по парче.
Бавно падам в краката ти, искам пак да кажа: "Не"!

Припев:
Всичко води към тебе зная.
На парчета разкъсваш ме бавно пак.
Ти си ми в кръвта и към теб летя.

Всяка мисъл за тебе зная..
Всички пътища водят към тебе пак.
Ти си ми в кръвта и към тебе летя. (х2)

И към тебе летя...
Всичко води към теб (х2)

Припев: (х2)
Всичко води към теб зная.
На парчета разкъсваш ме бавно пак.
Ти си ми в кръвта и към теб летя.
Всяка мисъл за тебе зная,
всички пътища водят към тебе пак.
Ти си ми в кръвта и към тебе летя.

ne spirai

Без дъх нека остана, до теб тихо сега.
Без дъх нека сме двама сами в нощта.
Без дъх нека остана до тебе тихо в нощта.
Без дъх нека сме двама сами в нощта.

Припев :
Пак ме прегръщай,пак ме докосвай.
Нежно целувай, не, не, не, не спирай.
Пак ме изгаряй, дрехите сваляй.
Всичко събличай, не, не, не спирай.

За миг нека забравим,
за миг целият свят.
За миг нека останем,
сами в нощта.

Припев:
Пак ме прегръщай,пак ме докосвай.
Нежно целувай, не, не, не, не спирай.
Пак ме изгаряй, дрехите сваляй.
Всичко събличай, не, не, не спирай.

Припев: (x2)
Пак ме прегръщай,пак ме докосвай.
Нежно целувай, не, не, не, не спирай.
Пак ме изгаряй, дрехите сваляй.
Всичко събличай, не, не, не спирай.

do zori


С устни изпивай ме,
с пръсти извайвай ме,
с поглед рисувай нежно по мен.
Тихо прошепвай ми, как ме желаеш ти,
как си мечтаеш само за мен.

Без дъх ти остави ме до сутринта....

Припев: (х2)
До зори ти целувай ме.
До зори с устни жадно ме изпивай.
Обичай ме, обичай ме с мен остани.

Вярно целувай ме,
нежно събуждай ме,
както нощта събужда деня.
Всяка минута знай,
искам да няма край, да няма край.

Без дъх ти остави ме до сутринта....

Припев:
До зори ти целувай ме.
До зори с устни жадно ме изпивай.
Обичай ме, обичай ме с мен остани.

До зори.... До зори...

Припев:
До зори ти целувай ме.
До зори с устни жадно ме изпивай.
Обичай ме, обичай ме с мен остани

4ujdi ustni
1. Ти моя свят рани,
ти си болката на сърцето ми,
ти ме изгори.
Ти моя свят рани
гасне любовта в очите ти
вече не гори.

Припев:
Чужди устни нощем те целуват,
чужда обич твоя свят вълнува.
Нямам сили и боли сърцето
без тебе без тебе.
Чужди устни нощем те целуват,
чужда обич твоя свят вълнува,
нямам сили и боли сърцето
без тебе без тебе идва самота.

2. Аз нямам волята да те прокълна
плаче любовта знам нямам силата
да те върна аз в моя свят сега
няма светлина.

Припев:/2х/

tova e za sega po-kusno 6te ima 06te.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - do zori
01.08.2006 23:58
super
цитирай
2. анонимен - do zori
07.09.2006 20:27
ami pesenta e super no klipat emnogo tap samo s edin maj na niakakva poliana i do edno darvo prosto tazi xybava pesen ne zaslyjava tolkova smotan klip
цитирай
3. анонимен - anji_banji
27.10.2006 19:16
eeee tova mi e lubimata pevica i pesen
цитирай
4. анонимен - do zori
19.06.2007 10:35
edna ot nai-gotinite pesni na anelia!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
5. анонимен - ne spirai
19.06.2007 10:37
pesenta e super a klipa e perfekten
цитирай
6. анонимен - ne spirai
22.04.2008 08:40
tova e nai qkata pesen na Aneliq.
цитирай
7. анонимен - borqn4ety_aneliq
09.05.2008 12:58
aneliq e nai qkata pevica!!!THE BEST!!Vsi4ki pesni i sa prekrasni!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cveta96
Категория: Музика
Прочетен: 1909385
Постинги: 18
Коментари: 613
Гласове: 244
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031